« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
TEMATSKI SASTANAK KORISNIKA PROGRAMA ERASMUS + I EUROPSKE SNAGE SOLIDARNOSTI
Nastavnica strukovnih predmeta Agronomske škole Zagreb, Lucija Baškarić, koordinatorica Erasmus + projekata u našoj školi prisustovala je godišnjem tematskom sastanku korisnika Erasmus + i Europske snage solidarnosti pod nazivom U potrazi za uključivanjem. Godišnji sastanak održan je 14. studenoga 2019. u Zagrebu, a okupio je više od 110 sudionika iz cijele obrazovne vertikale od predškolskog odgoja do visokog obrazovanja te iz područja mladih.
Osobe s manjim mogućnostima već su uključene u projekte, ali ima prostora za napredak – poručila je pomoćnica ravnateljice Agencije za mobilnost i programe EU Ljubica Petrović Baronica. Naglasila je da se pomoću ovakvih sastanaka nastoji pomoći u jačanju kvalitete i učinaka projekata u okviru Erasmus + programa, a da je drugi cilj sastanka sama razmjena iskustava korisnika programa. Sudionici su na ovom sastanku imali priliku dobiti jasniju sliku o tome kako prepoznati osobe s manjim mogućnostima, kako ih više uključiti u projekte te što još mogu učiniti kako bi doprinijeli njihovom socijalnom uključivanju i kako uspješno realizirati projekt.
Kako bi naglasila važnost uključivanja osoba s manjim mogućnostima u projekte i povećala vidljivost projekata s temom uključivanja osoba s manjim mogućnostima, Agencija za mobilnost pokrenula je nagradu za najinkluzivniji projekt. Ove se godine na natječaj prijavilo 12 projekata, a ovogodišnji dobitnici su:
Nagrada: Projekt Centra za istraživanje , edukaciju i primjenu novih znanja UP2DATE iz Zagreba;
Nagrada: Projekt Osnovne škole Josipa Matoša iz Vukovara;
Nagrada: Projekt srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića
Kraj sastanka organizatori su osmislili na način da svi sudionici sastanka posjete Knjižnicu u kojoj sve knjige govore. Ta knjižnica zapravo je modificirana verzija dviju metoda: metode Living library u kojoj su osobe s manjim mogućnostima zapravo knjige koje govore o svojim životnim iskustvima i metode Open space methodology u kojoj svi sudionici sastanka preuzimaju odgovornost za svoje učenje i sami odabiru literaturu i teme o kojima žele učiti.
S obzirom na to da su osobe s manjim mogućnostima izrazito snažne, uporne, motivirane i iz moje perspektive vrijedne divljenja, voljela bih da se u skoroj budućnosti termin osobe s manjim mogućnostima zamijeni terminom osobe s više izazova.
Pripremila: Lucija Baškarić, dipl.ing.agronomije